Evinuuu beeen ben ben, oğluma hamileyken et balık tavuk hepsinden bir tiksindim tvde görsem bile öğürüyodum nasıl yedim bu zamana kadar diyodum ki et aşığıyımdır üç öğün yesem doymam aşırı severim, 3 aydan sonra geçti çocuğumu besleyemicem diye korkmuştum ama şükür dana bi oğluşum oldu 4560 kgluk, şuan ikinciye gebeyim bakalım nolcek