Melegimm_2509 Minigiim-vebenn52 düşmüyor ama bol durdu ve kanamayı tam sarmaşığı için yanlardan taşırdı. Kendi bedenim olsa tam saracaktı ilk doğumda L beden almıştım bu boşluğuma gelmiş pişman oldum
Minigiim-vebenn52 Melegimm_2509 normalde ben xl giyiyorum suan iç çamasırı 74 kiloyum ama 32 haftadayım xl aldım değiştirsem mi ki l ile olurmu bana xl acaba ben basenliyim biraz
MelteM2cck reybars 105 ile doğuma girmiştim ilk dogumumda L almıştım. 2.ye hamileyim yine L alcam 100 ü görürüm kesin
MelteM2cck Minigiim-vebenn52 ben dediğim gibi 105 kilo ile L giydim yine L alcam. L da 42 ile 50 beden arası yazıyor. XL da kaç beden aralıkları yazıyor sanki bana büyük geldi
MelteM2cck Minigiim-vebenn52 hatta hepsiburadadan almıştım ilk dogumumda eski sipariş kısmından baktım L almışım evet
Minigiim-vebenn52 MelteM2cck 42-50 yazıyorsa size nasıl oldu ki l ya aklım çok karıştı büyük aldım herhalde Ben baya o zaman üstümden düşe düşe giymem inşallah 🤣
MelteM2cck Minigiim-vebenn52 neden olmasın. Boyum uzun benim. 105 kiloyla 46 beden giydim L beden çok rahat oldu