Minigiim-vebenn52 bence boşuna vermediniz çünkü herkesin kanaması bir olmuyor ilk doğumum da gayette yatak çarşaf batacak kadar olmuştu ped yetersiz kaldı sonradan aklımıza almak gelmişti aldık kullandım çok da rahat etmiştim şimdi ikinci doğumum yine alacağım evet 3-4 gün çok oluyor sonra azalıyor ama o 3-4 gün de gerekli bence herkesin durumu kanaması farklı olur yani