Aryaam Gyno lomexin diye mantar kremi var canım güzelce yıka kurala onu sür iç çamaşırı giyme çünkü değdikçe daha da tahriş ediyor o bölgeyi bir kaç gün dene rahatlarsın bende bu gebeliğim de çok çekiyorum 2 hafta bir oluyor böyle yapınca geçiyor bir iki güne eczaneden sen ya da rşin alsın kullan her seferinde doktora gidemezsin sonuçta evde kendin yöntem bulucaksın