Hilalrkn Gyulche Ah bu stres bile yavrularımız için zararlı ama neler neler duyuyor, neler neler yaşıyoruz. Amin inşallah 🙏 Güzel dilekleriniz için teşekkürler 🌸
Hilalrkn Btlbet İnanın bende aynı şeyi düşünüyorum sonra kendime kızıyorum bu kadar acımasız olamazlar herhalde diye.. Umarım bu iş gerçekten ticarete donmemistir. Yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🌸
Buseerdem1 Hilalrkn benimde 2li test sonucum güzelken 3lu test sonucum 1:219 cikmisti ve riskli demişti doktor ozeldeki doktoruma anlattım 2li test temizse ve detaylıda bisey cikmadiysa içiniz ferah olsun demişti 2li test daha net sonuç verirmiş
Hilalrkn Buseerdem1 Bunu çok duydum ve bi nebzede olsa buna inanıp sonucumuzun güzel geleceğini düşünüyorum 🙏 Ama bu belirsizlik tüm anne adaylarını çok yoruyor keşke hepsi aynı şeyi deseler
Buseerdem1 Hilalrkn ben başka test bile yaptırmadım sadece detaylı teste güvendim ense kalınlığı normal miydi
Sadeceanne2 Hilalrkn rabbim korktuğundan emin eylesin seni inşallah. Dua et kuzum o testler yanlış olabiliyor
Hilalrkn Buseerdem1 Evet detaylı ultrasonda hersey normal çıktı. Gelişim açısından bir sıkıntı görünmüyor dedi. Ama yinede 4lu test baya riskli çıktığı için genetik testi yaptirmamizi önerdi. Yaptırdık bakalim. Kaldı 8 gün. Günler geçmek bilmiyor hayırlısıyla sonuçlar çıksa bi 🙏
Hilalrkn Buseerdem1 Evet doktor öyle söyledi. Ama detaylı ultrason %90 doğruluk oranı veriyormuş. Bu down sendromunun kendisini belli etmeyen bir türü daha varmış. Hersey normal görünürmüş ama doğumdan sonra ornek veriyorum 2 3 yaşında anlamada falan zorluklar olunca vs test yaptırılması sonucunda down teşhisi koyulabiliyormus. Şimdi bu yapılan genetik testte o ihtimalde çıkmış olacak. Bebeklerimiz ve bizler için hakkımızda hayırlısı olsun. İnşallah sağlıkla kucağımıza alacağız 🤲
Destan-11 Hilalrkn ayyy inşallah gerek kalmaz sana da banada rabbim güzel haber bekleyen herkesi müjdelesin inşallah amin🤲🏻 haftaya inşallah güzel sonuçlar alırız ikimizde amin amin 🤲🏻🤲🏻 dua edelim bizrbirimize inşallah amin🤲🏻 hangi güne çıkar sizin sonuç haber ver bizede
Hilalrkn Destan-11 Amin inşallah 🤲 Geçen perşembe günü verdim testi. 10 gün içinde dediler. Bu hafta cuma ya da cumartesi en geç öbür hafta pazartesi çıkar diye düşünüyorum. Rabbim güzel haberler almamızı nasip etsin 🙏
Hilalrkn Destan-11 Canım çok şükür sonuç güzel çıktı. Darısı sana ve haber bekleyen tüm annelere olsun inşallah 🙏🙏🙏🙏
Beyzaa1nur Benimde 2 li testim normaldi 4 ki yaptırdım 1:50 çıktı 2 kere detaylı ya girdim hiç bir bulgu yok hatta doktor biz 2 li test temizse diğer testleri yaptırmıyoruz sen tek 2 li ile gelseydin birde detaylına baksaydım herşey yolunda derdim dedi. Sen DNA yada amniyosentez vermedim şuan bi umudum var ya kötü çıkarsa umudumu kırmak istemiyoruz ki olsana zaten 1 dk bile düşünmedim aldırayım diye rabbim verdiyse güzel verir dedim. 27 yaşındayım 6 yaşında oğlum var onda sadece 2 li yaptırmıştım normaldi. Bana da doktorum herşey normal olup down olan çocuklar var dedi bu herkes için geçerli olduğunu düşünüyorum oğlumda öyle doğabilirdi. Evet üzüldüm ama hiç ağlamadım 20 haftalığım şimdi ilk zaman üzüldüm ama şuan gayet iyiyim. Üzülsek ne fayda ağlasak ne fayda rabbim vermiş boynumuzun borcu. Ben böyle düşünüyorum
Hilalrkn Beyzaa1nur Çocuklarımız için en iyisi olsun inşallah 🙏 Sağlıklı, sıhhatli, mutlu, huzurlu ve güzel hayatları olsun daha ne isteriz. Ama çok yorucu bir süreç gerçekten. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Destan-11 Hilalrkn anladım bende çarşamba vermiştim. Hadi inşallah güzel sonuçlara o güne kadar dua edecem bize sende dualarından eksik etmesen sevinirim. İnşallah rabbim güzel sonuçlandırsın amin 🤲🏻
Tugce48 Hilalrkn bende ikili test yaptırdım doktorum sonucu düşük risk geldigi için 3 lü ve 4 lü teste gerek yok 2li test en güvenilir olandır dedi neden siz tekrar 4lü test yaptırdınız? Gönlünüzü ferah tutun ultrasonda hersey normal cıkmadı mı? Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin
Hilalrkn Tugce48 Şahsen benim ilk gebelikte yapmamıştı doktorum. Yine aynı doktora gidiyorum 2li test normal çıkmasına rağmen 4 lüde yaptı bende cinsiyet öğrenmenin mutluluğuyla sormadım neden diye. Bilmiyorum yani şu testin sonucuna göre insallah yaptırmamak lazımmış diyebilirim