Merhaba arkadaşlar. Yaş 32, 2. Hamileligim. 16+6 dayım. Cumartesi günü bir kızım olacağını öğrendik ve 4 lü test için kan verdim. Salı günü 4 lü test sonucu için doktorum aradı ve down sendromu için riskli bir gebelik olduğunu öğrenerek beynimden vurulmuşa döndüm. İlk cocugum zamanında 27 yaşındaydım, sadece 2li tarama yapılmıştı ve oran 1:50.000 di. Bu hamileligimde 2 li test sonucum 1:1.500 dü gayet güzel sonuç dedik. Sonra 4 lü testte yapıldı ve 1:20 oranı ile salı gününden beri kendime gelemedim. Benim gibi sıkıntı yaşayan var mıdır acaba? Çünkü baya bir büyük risk var. Genetik tarama testi yaptırdık bugün ama 10 gün nasıl geçecek hiç bilmiyorum…