dhbetul Canım sebebini tam bilmiyorum belki doktor söyledi unuttum ama sağlık ocağında bana da folbiol yazdı o da mideme dokundu düzenli içemedim sonra hamile kaldım ve özelde gebelik takibine başlayınca doktor iyiki de içmemişsin dedi ve diofol başladı.
DryMtlTpc Evet folik asite karşı değilim zaten sadece doktorum folbiol 5 mg verdi bende sadece golbiol 5 mg marka kullananlara ulaşmak istedim. Normalde günlük doz 0.400 mcg alanlar zaten sorun yaşamıyor
aysenurr-rr54 Sağlık Ocagındaki doktorun da bana bunu yazdı 1,5 aylıkken fark ettim hamile olduğunu şimdi 10 haftaya giriyorım 1 ay olmamıştır kulanalı bu tarz şeyler duydukça dediğin oluyorum değiştirsem mi bilemedim
buseyusuf27 DryMtlTpc bn ılk gebelıgımde kullandım 3 lu taramada down cktı ama saglıklı doğdu kızım smdi 3 yasında 2.gebelığım dede saglık ocagı verdı doktor da asla dedı baska bı ılac verdı özel paralı onu aldm kullandım 3 ay boyunca 2li taramam temız cktı oyuzden bska test ıstemedıler hayrlısı