Gamzea35 39 haftalık olcam yarın ama hala tık yok bu hamilelik beni çok yordu 🫤 sizde durumlar nasıldır? Sanki bacaklarımda iyice şişti gibi hareket falan yapıyorum ama hiç belirti yok
aminehumamoms Gamzea35 37+5 im 8 günüm var heyecanla günlerin geçmesini bekliyoeuö heçmiyo günlerde inadına geceleri hiç uyuyamıyorum zaten doğum stresi yüzünden offf bilmiyorum napcazz
DeryaE Gamzea35 bugün 38 oldum pazartesi sezeryan olacağım. Ara ara sancılar giriyor, adet olacakmışım gibi ağrı sökülse rahatlayacak ışın gibi bir his, gece terlemesi, uykusuzluk, kabızlık, açlık gibi gibi 🤦 sağlıkla inşallah 🙏🌸
Kukulikukuli12 Gamzea35 40+3 bitiyor ne sancı var ne acıklık. 2.dogumum bu 🥴 Pazartesi yatıs verilecek artık suni sancı ile dogum başlatılacak
BUSRA-2121 Gamzea35 aralık anneleri perişan cidden 😅 hemen hemen hepimizin şikayetleri aynı bitmeyen aralık yapmışlar 🥲 38 deyim ne oturma rahat ne uyuma rahat. ananas hurma pilates yürüyüş merdiven ahududu çayı ile geçiyor günler şaka bi yana hepimizin sağlıkla gelsin yavruları 🫶🏻
Aysedgl 39+4 üm aynı dün ilk defa sancım oldu o da uzun aralıklıydı yani bugün mü yarinmi dogurcam diye diye yoruldum
hkrks aminehumamoms haftamız aynıı 😅 Bende Çarşamba günü sezeryan olacağım Allahın izniyle, yarın son kontrolümüz var. 🦋🤍
Gamzea35 DeryaE inşallah sağlıkla ya doğum yaptık diye de bi görüşme yapalım😀 Hergün yatarken bugün doğurcam diyom ama yok
Kukulikukuli12 Gamzea35 herkes cok biliyor ya keisn zordur 🤣🤦 İlkinde benım bu sekilde oldu ve cok şükür öyle öldüm bittim gecmedi ki benım regl sancım bile olmaz. Sancı ne bilmem yani. 19 saat boyunca gram bişey hissetmedim. 4 cm acıklık tan sonra sancıyı yükselttiler 3 saat kademeli sancı cektim 2.ıkınmada dogurdum 🙄 3700 54 cm dogdu kızım. Şimdi ki de hemen hemen bu kılo da büyük ihtimalle ne kadar 4 üzeri deselerdi 300 400 gr oynuyor zaten. İnşallah bu daha kısa sürer 😄
Gamzea35 BUSRA-2121 amin inşallah sağlıkla gelsin tabi ama göbek kaşıntımdan yoruldum artık tahriş oldu etlerime dokunamıyorum çok açıyor😭
Gamzea35 Deletedmom_103 hareket falan mı yaptın yada doğumu nasıl hissettin suyun mu geldi acaba biraz anlatabilir misin aklımızda olsun merak ediyor insan🙈