zeynonunannesiiii ilk hamileligimde sonuçları bilgisayardan bakmıştı ikili test sonucunu kağıt olarak gösterdim şimdi 3test için yarın sonucu göstermeye gidecem zaten her hastane bir olmuyor mesela ayni hatane ayni bölüme gidiyorum ama doktor farkli hep oluyor denk gelirse gittim doktor randevu alıyorum yoksa başka doktora gidiyorum