defneeoz27 Kızlar iyi akşamlar haftaya ikili tarama testi yaptırıcam da sonuçlar aynı gün mü çıkıyor yoksa hafta sürüyor mu
tugbadurmaz34 defneeoz27 nerede yaptırdığınıza bağlı benim gittiğim şehir hastanesi dışarıya göndermiyor kendileri üzerinde çalışıyormuş 1 günde çıktı ama bir çok yerde 1 ayı da geçebiliyor
3438FG defneeoz27 Nerede yaptırdığınıza bağlı. Devlet hastanesinde yaptırdıysanız uzun sürebiliyormuş. Ben özelde yaptırmıştım iki güne çıkmıştı
Elanur06 Bende yaptırdım 15sonra çıkıyor dedi bugünde sonuç gösterdim sıvı aldırmadım 3tarama için kan verdim ona 15gun sonra çıkar dediler yine 🤨
defneeoz27 Elanur06 neden bu kadar uzun sürüyor acaba özellerde maalesef çok pahalıya yapıyor bu tahlilleri
zeynonunannesiiii Elanur06 sonucu aynı doktora mı gösterdiniz randevu bulamıyorum başka doktora gitsem görebilir mi sonucu
Annebebek012 tugbadurmaz34 1 ayı ilk defa duydum 7 10 gün arası diyor devlet hastaneleri 3 sene de önce de aynıydı 2 ay önce de
3438FG tugbadurmaz34 Yaa doğrudur. Ben kendi gittiğim devlet hastanesinde sorduğumda 15 20 güne anca çıkar demişti. Genel olarak devlet hastaneleri böyle mi dediğimde evet demişlerdi. Bende bekleyemem o kadar diyip özele gitmiştim 😂
Esragok-k1 Adenala canım bende yaptrdım Salı günü kanda bu testler çıkmış 2 haftayı bulur demişlerdi hiç bir şey anlamadım [](https://) https://share.icloud.com/photos/025r13veeRIm4fEtyOQFHQUOg [](https://) https://share.icloud.com/photos/093uuYKOBvJT17M-KRTJ1mlSA buda usg sonucu
tugbadurmaz34 Annebebek012 bende burada denk geldim 3-4 hafta bekleyenler oluyor bazen daha da uzun ama benim gittiğim şehir hastanesi 1 günde çıkardı kendileri çalıştığı için
defneeoz27 tugbadurmaz34 yani benim olduğum ilde şehir hastanesi yok sadece bir tane devlet hastanesi var onun dışında devlete bağlı herhangi bir hastanede yok sadece özeller var acaba tek hastane olduğu için çıkması daha erken sürer mi
tugbadurmaz34 defneeoz27 tek hastaneyse yoğundur diye düşünüyorum hastanenin laboratuvarına sorun net söylüyor ne kadarda çıktığı ama çok uzun sürmez belki belli de olmaz ama sorun mutlaka
FatmaB_ defneeoz27 ben özele gidiyorum bize 300 tl dediler fiyatını çok da pahalı değil bence. Bende 29 aralıkta yaptırıcam bakalım artık
Elanur06 defneeoz27 Bilmiyorum ki aslında 15 güne kalmadan sonuç çıkıyor da öyle diyorlar devlet hastanesi
defneeoz27 FatmaB_ ben hem özel hem devlet takipli gidiyorum normalde de testlerimi devlette yaptırıyorum bana 1000 küsür fiyat verdiler