Kızlar bugün yumurtam toplandı çok sayıdaymış pcos değilim dr normalde taze transfer düşünüyordu ama bu kadar yumurta beklemiyordum dedi dondurcam dedi çünkü şişersin herhalde ohss olmasın diye diğer ay transfer dedi.. Cetrodite iğne verdi yine 5 gün vurucam.. Açıkcası dondurulmuş olucak diye üzüldüm ama ohss den korktum. Sizde nasıl oldu ohss oldunuz mu?