Aabbccc ben sana kendi hikayemi anlatayım belki bı nevi umut olur biraz rahatlarsın.7 yıllık evliyim gittiğim doktorlardan 2 bana senin çocuğun olmaz dediler nedeni yok olmaz dediler sadece (2 yıllık evliydim bunu söylediklerinde).İzmir’e taşındık işimiz nedeni ile burda bı Dr buldum özel sürekli oyaladı beni git haftaya gel git haftaya gel diye ona gitmeyi bıraktım.universite Hastanesi’nde bı Dr buldum geçen yıl üniversitenin özel bölümleri oluyor orda gittim Dr konuştum bana dediki bu zamana kadar olmamış çocuğun bundan sonra beklemeyelim asilamayla başlayalım tamm dedim klomenle başladım etki etmedi.gonal-f kullanmaya başladım 1 kutu 2 kutu ilk aşılama oldu tutmadı.2. için 2 ay ara verelim kendini toparla dedi Dr 2. Aşılama için gittim Dr bana dediki sen çok stres yapıyorsun kendini kasıyorsun beni sakinleştirdi yine iğne kullandım yumurtaligim gelişmedi .3 aşılama için 3 ay ara verdik tekrar gittim tekrar iğne artık göbeğimde yer kalmadı morartidan ağlayacak duruma geldim 3. De tutmadı.Tabi ben yerle bir oldum emeklerim herşeyin gitti tüp bebeğe başlayacaz dedi Dr bı kaç ay ara verelim kendini hazır hissettiğinde gel dedi tatile çıktım bu süreçte 3 ay geçti İzmir’e döndüm regl olmayı bekliyorum gitmek için 6 gün gecikti normalde de gecikiyirdu test yapmak aklımın ucundan geçmiyor normal sanıyorum.Arkadasimin zoruyla evde test yaptım ama umutsuzum olmayacak diye rabbim öyle bir zamanda yüzüme baktimi asilamadan 3 ay sinra mucizemi gönderdi o yüzden her zaman umutlu olun olacak inanıyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 sizlerde dualarınızı eksik etmeyin 🤲