Havva122 36+3 şu sorun yüzünden uyuyamıyorum korktum da acaba bir sorun olur mu sertleşme ve ağrı var karnımda 😢 normalde sertleşme olunca geçiyordu bugün geçmedi akşamdan beri ..
eveb19 Yenianneperci35 33haftalik olduk benimde ayni,gün icinde siklikla yasiyorum o sertlesmeyi sanki bebek toplaniyor veya bir yerini dayiyor gibi bisey. Doktorum günde 3defaya cikarmami soyledi magnezyumu 🤷♀️
Sabrusebat eveb19 magnezyum iyi mi geliyormuş ben de içiyorum ama gunde bir defa, aslında doktor iki demişti ama ancak yetişiyor başka takviyeler de var bir sürü kullandığim