Zeynep15 inşallah gönlünüzce olur 2. Oğlumda kese var ama kanama alanı vardı devlet hastanesi kürtaj dedi ama ben istemedim o an korktum. Hemde kaza ile hamile kalmıştım aldırmak gibi niyetim yoktu ama istemiyordum da bebeğim küçüktü 1 hafta bekledim kanamam yok diye ve kese doldu 🤗 su an 3 yaşında doktora güvenip aldırsaydım gidecekti bebeğim 😞