Kızlar meraba. Şuan sat göre 6+1 haftalığım. Geçen hafta kadın doğuma gittim 5 haftalıktı tam. Keseyi gördü haftaya gel kalp atışını dinleyelim dedi. Bugün tekrar gittim. Yolk saç oluşmuş fakat bebek yok haliyle kalp atışınıda dinleyemedik. Kese 11mm dedi. Morelim bozuldu biraz. Sizce haftaya tekrar gitsem bebek oluşumu kalp atışıjinı duyabilirmiyiz