Yigit_Yagiz_Moms Efenin_Annesi09 şehir hastanesine gitme durumunuz varsa hemen aynı gün perinatolojiye yönlendiriyor kadın doğumcu. Doktorunuz neden özele gitme dedi bu önemli bir konu. Ayrıca ayın 25 ine çok var. Artık son haftalardasınız
Efenin_Annesi09 Yigit_Yagiz_Moms malesef öyle bir şansım yok Lüleburgaz yaşıyorum edirneye gidebilirim oda çok geç randevu verildi yarın burdaki özele gidicem artık
Efenin_Annesi09 cennettemel perinatoloji ye gitigimde kafası küçük denmisti kaç hafta olduğunu soylememişti
Shf Efenin_Annesi09 benim de en başından geç döllenme sorunum vardı 3 hafta geriydi. Gebelik ilerledikce 2hafta oldy. Şimfi 37 haftalığım 40olmalı. Yrnidrn 3hafta geriden geliyor. Erken doğum riskim yok. Merak etmeyin ne sorunuz varsa cevaplarım. Tam 37 haftadır deneyimliyim bu konuda
Efenin_Annesi09 Shf sağolun Allah razı olsun,benim merak ettiğim ani birşey olursa doğum şekli değişir mi ilk oğlumu normal yaptım bunu da normal istiyorum bide kuveze girer mi korkusu var
Shf Efenin_Annesi09 hayır ben evde vuruldum. Erken doğum riski olursa bebeğim ciğeri açılmış olsun diye. 34cü haftada vuruluyor