Selamın aleyküm arkadaşlar 35+4 günlük hamileyim ikinci gebeliğim ilkinde böyle bir sorunla karşılaşmadım ,en baştan geç döllenme dendi ama bir hafta kadar gerilik vardı şimdiye kadar bugün kontorle gitim ve şok olduk 3, hafta kadar gerilik var dedi doktor üniversiteye gönderdi ayın 25,e anca randevu alabildik aynı durumda olan varmı yada böyle olup erken doğum yapan varmı acaba😞