Alpsmommm ozumunannesi ilk kanı 1 aralıkta verdim sonra 5 Aralık, 10 Aralık ve bugün bir daha verdim bugün değerim 8200
oznur567 ozumunannesi merhaba sızde olumsuz bir durum oldu mu? brnim son regl tarihim 30 haziran 2 gun once test yaptırdım beta 26bın çıktı çok korkuyorum. 4-5 haftalıkken 6 haftalığı gösterıyor değer endişe edıyorum
Tugcek_ oznur567 merhaba ben de bi gün gecikmeyle 27000 betayı gördüm sizde durumlar ne ben henüz doktora gidemedim çok endişeliyim
oznur567 Tugcek_ Erken döllenmiş bir sorun yok bebeğim iyi, reglden önce döllenmiş😂🤷🏻♀️ o yuzden buyuk çıkıyor