ozumunannesi Merhaba hesabıma göre 5+2 hamileyim ama sonucum 6 haftalığa denk geliyor 53bin çıktı. Benzer durumu yaşayan var mı? Pazartesi gidebileceğim kadın doğuma merak ediyorum.
Edaacar-ozkan ozumunannesi çok yüksek 53 bin 4-5 aylıkken falan görürler her halde ikiz yada üçüz olabilir yada Dördüz🤣🤣
Paronayanne ozumunannesi çoğul gebelik diye düşünüyorum ya da aklıma farklı şeyler geliyor umarım çoğul gebeliktir
ozumunannesi Edaacar-ozkan evet önceki hamileliğimde benim de 5bindi bu kadar yüksek çıkınca şaşırdım
ozumunannesi Paronayanne olumsuz şeyler benim de aklıma geliyor. Umarım anormal bir durum yoktur. Çoğul da çok güzel ama değildir umarım. 15 aylık şu an kızım var 🫠
Edaacar-ozkan Esragok-k1 beta herkezde aynı şekilde aynı eşitlikte artmıyor zaten kimin de çok yüksek kiminde düşük düşük ilerliyor Önemli olan iki günde 1 2 katı artış olması
ozumunannesi Esragok-k1 evet benim değerimde 6 haftalık hamileye denk geliyor aslında. Ama benim hesabıma göre 5+2 günlüktü kan verdiğimde o yüzden tedirgin oldum değer anormal mi diye.
Esragok-k1 Edaacar-ozkan evet zaten hemşire 5 üzeri gebelik var diyor ama işte bazen boş dış kimyasal olabiliyormuş ya ondan tekrar istiyor doktor
Liyamm1 ozumunannesi benimde yüksek cikmisti ikiz dediler ama doktorum beta ile ikiz alakasi olmadigini soledi 😂 korkmustum açikcasi ve ilk sorum ikiz olmadigini soleyin dedim 😂😂 Benim 5 haftada o sirada adet’e gore 22 496 UI/I ama normalde 6 haftaliktim doktoruma gore 1 hafta fazlam var.