Beyzab95 Kızlar ilk gebeliğim her şeyde bilgim 0, sizce 3-6 ay kıyafetleri şimdiden yıkamaya gerek var mı çok erken geliyor şimdiden yıkamak bana tekrar tozlanır gibi hissediyorum ☺️
mervemurat16 Beyzab95 valla ben ne var ne yok yıkadım 0,3-6,6-9 hepsini dolabın içinde tozlancağını düşünmüyorum birde çabuk büyür diyorlar elimin altında hazır dursun dedim
Bmbe21 Beyzab95 Ben hepsini yıkadım ilk 0-3 ay olanları önlere doğru 3-6 ve gerisini biraz daha arkalara doğru utuleyip yerlestirdim çünkü zaman çabuk geçiyor ve hızlı gelisiyorlar ilk dogumumdan sonra tecrübe oldu bana 🤭🥰 dolap içinde de tozlanma olacağını düşünmüyorum ben kullanirken mis gibi kokuyorlardi hala
Derinnmom Beyzab95 valla ben yıkamamaktan yanaydım taaa kii eşim ısırarla yıka demeyene kadar. Kız ben dün yıkadım bi dünya toz çıktı yemin ederim şoke oldum. Ben bebek kıyafetleri denenmiyor diye temiz sanıyordum ama aşırı tozlu kirliydi kıyadım ütüledim dolaba attım
mervemurat16 Beyzab95 bence yıkayın zaten kuruması ütüsü bebek varken onları yapmak bile zor olcak😄şimdiden bile çok zorlandım ben
naneliseker_ Beyzab95 valla agirlasmadan yap. Ben şuan zor eğiliyorum iyiki hepsini yaptım diyorum bazen hastane çantası, temizlik, dolap düzeni vs. :)
Hdeniz61 Derinnmom benim evimde leş oldu inanılmaz toz çıkıyor . Ütü yaparken ev leş oldu. İyi ki temizliğimi yıkama sonrasına bırakmışım dedim 😂
mervemurat16 Beyzab95 ben 29 da yaptım bitirdim şuan 32 deyim bazen normal çamaşır yıkamaya bile halim olmuyor
Derinnmom Beyzab95 başla valla ben böyle olduğunu bilseydim çoktan yıkamıştım yemin ederim bi de sözde hepsi iyi pahalı markalar hepsi tozluydu şoke oldum 😂😂😂
Beyzab95 mervemurat16 ben şimdi 29+4’deyim hiç öyle olmayacakmışım gibi geliyor iyiyim çünkü, o haftalarda zorlanılmaya mı başlıyor😨😨
mervemurat16 Beyzab95 tabi ağırlaşıyor insan yavaştan karında devamlı toplanıyor benim bebeğim baskı yapıyor mesela ki o zaman bile herşeyini ütülerken sandalyede oturup yaptım birde kış anca kuruyor
Tatar59 Beyzab95 Maşallah size. 28 olacağız bir oda supursem nefes nefese kalıyorum. Bı süpürge tutayım sanki derin temizlik yapmışım gibi pertim cikiyor.