1deliannee Dileksue Boynunda 3 kat kordonla normal doğum yaptım. Sakin olun tek kat dolanma herkeste olabilir. Düğümlenme olmadığı sürece sorun yok
Dileksue 1deliannee inşallah şuanluk öyle birşey görünmüyor çarşamba günü tekrar kontrole çağırdı bakalım🙏😊
Dileksue Deletedmom_103 bende normal düşünüyordum doktor haftaya tekrar bakalım dedi ne dicekse artık 🙏🙏
Dileksue [silindi] bakalım bizde çarşamba gidicez ne diyecek doktor merak ediyorum herşeyimi hazırladım
Bacakogluigdem Benim bebeğimde 34 haftalık şuan banada 2 hafta gerilik var karın çevresinde 2015 gram falan çıktı başı 34+4 le uyumlu karın çevresi 32+4 le uyumlu çıktı bide bebişimin boynuna kordon dolanmış acil kilo alması içşn neler yapmalıyız kızlarr
Dileksue Bacakogluigdem ben günde 1 muz ceviz kaşarlı tost genelde haftada 1 2 kırmızı et 1 gün balık şeklinde besleniyorum her sabah 2 tane yumurta ya haşlanmış ya omlet
Dileksue Bacakogluigdem bu şekilde güzel ilerliyoruz gelişimi iyi kordon 2 hafta önce dolanmamıştı yeni oldu sanırım ama ben hep böyle besleniyorum bebeğe de yarıyor
Dileksue Bacakogluigdem özellikle protein ağırlıklı beslenin bizim kordonda bir damar eksik olduğu için hep bu şekilde beslendim ama bebeğe faydalı şeyler hep mutlaka yumurta her sabah yada kaşarlı tost muz ceviz bir haftada güzel kilo alır hayırlısıyla🙏
Dileksue Bacakogluigdem m"#p30659184 inşallah sağlıkla kucağımıza alıcaz bebişlerimizi 🙏🙏🙏 daha zamanınız var böyle beslenerek kilo alır bebişiniz😊