Boncukk123 canım cuma akşamı verdim ilk evde çift çizgi çıkınca beta 568 çıktı sonra pazartesi günü gittim doktor keseyi göremeyince kan testi yapalım dedi yaptık 1145 çıktı dedi çarşamba bidaha gel kan testi yapalım bizde bi doktora sorduk o da gitmesine gerek yok dedi kanama falan bi sorun olmayana kadar bi iki hafta sonra gitsin demiş bekliyoruz şimdi