Cuma akşamı sonuç 568 çıktı dayanamadım hastanye gittim pazartesi günü 1145 çıktı doktor dedi ki sonuç beklediğimden düşük 2 günde bir iki kat artması lazım dış gebelik olabilir dedi falan korkuttu beni bi kaç hemşire arkadaşım var sordum onlar da artış normal dedi