Gokturkk seyma34 geçen hafta cuma günü gecikmemin 5. Günüydü kan verdim negatif çıktı. dün idrar testi yaptım pozitif, kan verdim beta 28 çıktı. Bence biraz bekle ilaç kullanma nolur nolmaz
seyma34 Gokturkk yok ilaç filan kullanmıyorum Pazartesi gecikmemin 8. Günü olacak o zamana kadar olmazsam yine kan vericem ☺️ Şuan hamileliğinde sıkıntı var mı peki geç döllenmeden dolayı
Gokturkk seyma34 kanda pozitifi bugün gördüm daha bişey belli değil hayırlısı olsun bakalım, inşallah sende öğrenirsin sağlıkla 🙏
Gamze_Nur27 Elmas38 ben de gecikmemin 5. Gününde kan verdim 0.200 dü bugün kan verdim 1.21 olmuştu sizce beklemeli miyim daha kızlar regl min 14. Günü bugün
Gamze_Nur27 Tugcedeniz aynıyım hâlâ gecikmem devam ediyor haftaya randevum aldım yine gidecem bakalım hayırlısı