Yaseminnny Ben ilk kızımda yaşadım onu çalışıyordum 28 haftalık hamileydim lavaboya bir gittim alttan sanki bıçak sokuyorlar ne oturabildim ne kalkabildim ağlıyorum sekreter arkadaş duydu sesimi geldi hemen ne oluyor diye dedim çok kötüyüm canım çok acıyor bana kapıyı aç hastaneye gidelim dedi zar zor açtım hemen gittik nst’de sancılarım %100 çıktı dr ya hastaneye yatacaksın yada evde yatacaksın dedi eve gitmeyi tercih ettim çok şükür sancı mancı kalmadı 36+3 günlükken bu defa sancı olmadan açılma başladı 36+4’te doğum yapmıştım. Sancıyı sadece bir kere yaşamıştım o da bana yetmişti zaten