Ezoo28 Mucizeolsuun bende 32 haftalık hamileyim daha hiç girmedim nts ye haftaya randevum var ama nts falan demedi doktorum
Meervemsi Pamuk merhaba canım bana 24. Haftadan önce sancın varsa bile mat çekilmiyor dendi ama 22 de de çekiliyor mu acaba neye göre değişiyor
Ebrosko Yaseminnny kasilmalarim çok erken başlamıştı. Erken doğum riskim de var. En ufak durumda sanci varmi diye bakıyorlar. 32. Hafta sonrası galiba düzenli nst istiyorlar sanirim
Mucizeolsuun Ezoo28 bende 30 haftalığım 32 haftalıkken kontrolümüz var acaba alırmı merak ettim nts haftalarını☺️
Emine_ylmaz63 36 haftadayım daha şimdiye kdr girmedim ama doktorum haftaya nst çekelim dedi önlem amaçlı