Kahverengi bende değişik olsun diye çok araştırdım didindim. Baktiklarim ya çevremde akrabamda olan isimleri yada anlamları kötü idi. Sonra düşündüm ben suanin popüler isimlerinden birini koyarsam bundan 20li 30lu yaşlarında çevresinde okul iş hayatında hep bu zamanın popüler ama o yıllar için genel olabilecek bi isim olacaktı. Suan farklı gibi gelse de 20 30 yıl sonra çok sıradan isim olucak. O yüzden tersine bi yol izledim. Geçmişte çok sık kullanılan doğduğu zamanlarda daha nadir olan ama 20 30 yıl sonra da sosyal çevresinde değişik isimlerin yanında daha klasik bi isim ile farklı olacağını düşündüğüm bi isim tercih ettim. Çok wauw bi isim değil ama dediğim gibi uzun yıllar sonrasında farklı duracak. Sizde bu mantıkla ilerleyebilirsiniz 🤗 sadece fikir