Elf41 Nassude kız 4.kez Nasıl gittiniz merak ettim özel en düşük 2500tl devletten ünv. hastanesinden randevu bulamıyorum ben ya😀
Nassude Elf41 her gidişte tabiki para vermedik şans tanıdılar ben 1200 e oldum 😄 yoksa nerde oo bi sürü para yapar 😀
berna-24 Beeyzanurr yarım saat 40 dk baktı dr en son renkli de gösterdi çok sevindim renkli beklemiyordum devlette özellikle göstermiyorlar zaten
Nesli46 berna-24 nerde yaptırıcaksınız 16 haftayım bende randevu arıyorum 20 haftaya doğru ama hiç bir yerde yok randevu
berna-24 Nesli46 kadın doğum Dr perinatoloji bölümüne gönderiyor her hastane yapmıyor çoğu özelde yaptır diyor nerde oturuyorsunuz
ozgekader Elf41 ben özelde yaptırdım Ben kontrol için hem özele hem devlete gidiyorum devletteki doktor burda detaylıya randevu zor bulursun özele git dedi ben zaten özelde yaptırmak istiyodum özelde yaptırdım 😊🩷🪽
Elf41 ozgekader Anladım ben de öyle yapıcam sanırım bu şartlarda.. Allah sağlıkla yuvrucağınıza kavuşmayı nasip etsin ❤️