berna-24 Günaydın 😇 bu saatte kalkıp detaylı ultrason için yola koyulduk oğluşum ile 20 haftalıgiz detaylı ultrason yaptircam bugün siz kaçıncı hafta da yaptırdınız acaba ?
Guler92__ berna-24 ah benim kilodan dolayı tam gorunmemisti 21de 23te tekrar gittim yaptı bu sefer çok şükür 😀
Pamuk berna-24 Doktorum 23 demişti bebeğin daha çok büyümüş olması daha iyi demişti.23+1 de yaptırdım.
Nassude berna-24 21+0 da yaptırdık bizde bir türlü yüzünü dönmüyordu kızım 4. Sefer gidişimde yüzünü yakalayabildik😄🩷
rabisskocc Beeyzanurr benim bi saat kadar sürdü çünkü bebeğimi uyandıramadık 😍😂karnım tıka basa tok ve tatlı yemiştim ama bebeğim uyanmamış merdiven indim çıktım tatlı yiyerek sonrasında uyandı bi 20 dakika da yüzünü açmasını bekledim😂😁
berna-24 Beeyzanurr yaptırdım şimdi çıktım bebişim çok hareketliydi çok guzeldi çok şükür de sağlıklı şuan hiç bir problem yokmuş inşallah da olmaz 20 haftalıktan sonra yapılıyor her hastane yapmıyor benim arkadaşım sayesinde devlette yaptırdım
berna-24 Nassude 😂😂 biz de biraz uğraştık ama gördük çok şükür çok hareketli olduğu için kımıl kımıl zor yakaladik
Elf41 Nassude kız 4.kez Nasıl gittiniz merak ettim özel en düşük 2500tl devletten ünv. hastanesinden randevu bulamıyorum ben ya😀
Dilek0505 berna-24 detaylıya önceden sıramı aldınız kadın doğumdan. Benim durduğum ilçede de yokmuş sıra alayım diyene kadr günüm geçecek 21 haftayım şuan