-Annem Churcill Ya aslında boşa gitsinde istemiyorum az değil akan gerçekten 🤦🏼♀️ Bı ara göğüs pompasinin haznesini gogsumun altına tutmustumm bır yandan emzirip bir yandan onu tutmak bana zor gelmisti. Ama sabit tarzı birşeyler varsa neden olmasın 🙅🏼♀️
-Annem Hnd_01 Ayy sabitse mantıklı aslında💁🏼♀️ ben kendi imkanlarımla yapmaya çalıştım ama emziriken bir yandan onu tutmak olmuyor zor geliyordu 👀👀
Hnd_01 -Annem vakumlu ürün.gogusunuze vakumluyorsunuz.diger gogsunuzu emzirirken o çıkmıyor.akan sütü topluyor ☺️
Aleynayaz Sütün akarken biberon koyabilirsin daha sonra bebeğine içir. Anne sütü çok değerli olduğundan ben hep öyle yapıyordum
-Annem Aleynayaz Evet kesinlikle haklısın anne sütü çok değerli 💞 Göğüs pompasinin haznesini tutuyordum altına ama emzirirken hiç rahat edemiyorum . Hem emzriip hem onu tutmak zorlamisti benii 🤦🏼♀️