Elli98 karına öyle baya baya var gücüyle bastırmıyor kimse, tek eliyle bası uyguluyor o an hafif bir ağrıyla rahatlama hissediyorsun o kadar ki genelde anesteziyi tam atmamış olduğun için hissetmiyorsun benim özel sebepten dolayı sonrasında da 2 kere yaptılar hiç dayanılmayacak bir şey değildi ilkini çok hissetmemiştim zaten öyle her duyduğunuza inanmayın kendinizi korkutmayın rica edeceğim yoksa acımayacak olan bile acır