Bsraskmn benimde bebek sürekli toplanıyor. Annem bunu bir tanıdığa anlatmış, o da eğer gaz problemi varsa bebekte de oluyor, o yüzden toplanıyor, bebeginde sancısı oluyormuş. Bende de cidden gaz sorunu var ve çıkaramıyorum da. Bugun kontrolüm var bunu soracağım dogru mu diye. 28 haftalığım.