Nesli46 aminehumamoms bir normal doğum yaptım ve bunu bende bilmiyorum😂 sanırım bebeğin bir yerde toplanması oluyor kasılma ama emin değilim
Sumeyyesm aminehumamoms 38 haftalığım iki aydır kasılma oluyor bebek toplanıyor karın sertleşiyor ve rahimden bacaklara adet sancısı gibi sancı vuruyor bir iki dk. İlk gebeliğimde hiç olmamıştı doğuma kadar bunda erken başlayınca korktum erken doğum yapicam diye ama hiç bişey olmadı şükür
mrsmom_ Yaa bende bilmiyordm kasılmayı. 28 haftaligim. Eşim cok uzdu beni ve şuan ayriyim. her aradiginda her muhabbeti gectiginde sertleşiyor karnım ve hissediyorum bebeğimi bi yerde. Bu kasılma mı yani?
aminehumamoms mrsmom_ ben de bilmiyorum ki benimde şuan çok sertleşti karnım ve ağrım var korkuyorum bekliyorum geçmesini