İkinci sezaryenim 26 aralık için gün aldık. Sizin şafaklar kaç kızlar. Şafaktan önce gelecek diye tedirginim. İkinci hamileliği olanlar nasıl gidiyor. Ben oğlum da hiç bir şey anlamamıştım bu kız, çok daha hareketli ve ağrılı geçiyor genelde, sizde durumlar nasıl?🌸