Anonim28 Allah kolaylık versin bende pes peşe iki bebek kaybettim ikiside kalp durması sonucu oldu.. ilk kürtajdan 1 buçuk ay sonra hamile kaldım oda 6+5 de durdu .. vakumlu oldum uyutularak ağrı sancı yaşamadım hiçte parça kalmadı en güvenilir yöntem zararı yok korkmayın üç beş gün kanama olup bitiyor . bir hafta sonra kontrole gittim sorun yoktu. iki üç gün istirahat edin ağır kaldırmayın evde iş yapmayın kendinizi sıcak tutun ve bol bol uyuyun ben öyle atlattım bu süreci..
Ayrıca ikinci düşükten sonra Genetik test yaptırdık eşimle birlikte iki ay sonra çıkacak sonucu bekliyoruz.. sizde yaptırın devlette yaptırdık biz..