Rozalii-67 yok ya öyle deme 😀😀midemi bozuyo aşırı rahatsız oluyorum de ilaçları kullandığımdan beridir dersin değiştirir zaten folik asiti 12 yada 13 haftada bıraktırıyorlar diğer vitaminlere başlıyosun inşallah onlar iyi gelir sana bana iyi geldi en başında işte 30. Haftada iyi gelmemeye başladı belki folik asidi bıraktırmz o zorunlu çünkü biraz daha sık dişini 1 haftan kalmış bıraktıracaklar