Pinaryyy hayır ilaç hiç kullanmadim kullanmak istemedim doktorum ne olur ne olmaz diye parol yazmıştı onu bile içmedim hiç cuma günü kontrol var sorcam tekrar belki yeniden ilaç yazar bilmiyorum. Sert zeminde yatmamaya dikkat et yumuşak yerde yatınca biraz ağrı geçiyor. Ama bel fıtığı var diyorsun o da çok kötü olur. Bı doktoruna sor çünkü 7. Haftamda mide bulantısı ve halsizlik dışında bir şikayetim yoktu