Ftmrdcc hafta ilerledikçe dahada fazlalasiyor o ağrı yaklaşık 20.haftadan beri bel ağrısı var üstüne bide fıtık eklenince dahada acı verici oluyor ama Rabbim sabrını veriyor bir şekilde eşime hafif çok bastırmadan masaj yaptırıyorum o zamandan beri azda olsa hafifliyor ama tamamen geçmiyor malesef 38+3 olduk hala devam ediyor🤷