Zynp_ Zeynep Kamil EAH takipliyim şu an, 16 haftalık olduk, 13+3 te ikili tarama testinde öğrendim malesef. Zehir ettiler bütün duyguları taaa yolun en başında… Doktorlar bazen çok acımasız olabiliyorlar. Fetal DNA önerdiler, detaylı tarama istediler. Ocak ayının ortasında detaylımız olacak 21.haftada bakalım artık herşey belli olacak orda.