Zynp_ canım bende iki damar var ama birisi işlev görmüyor. Doktor bana da endişe etme dedi birşey olmaz dedi. Ama ben panik atak olduğum için o anda hiçbir şey duymadım, tek duyduğum şey damarda çentik var beslenemiyor ilerde sana tansiyon problemi yaşatabilir dedi. Sonrasında çıkıp ağlama krizlerine girdim. Tansiyonum yüksek çıktı. Perinatoloji takip edecek artık denildi. Normal gebe poliklinigi kabul etmez denildi. Sonra sonuç göstermek için birkaç gün sonra gittiğimde başka bir doktor vardı ve beni kardiyolojiye yönlendirdi, preeklamsi riskini hesapladı ve acilen ecopirin başlatıldı. Ben o sırada panik atak yaşadım ve doktor bana direkt psikaytri servisine git dedi. her gittiğimde ikişer koldan da ikişer defa tansiyon ölçümü yapılıyor idrar ve kan tahlili veriyorum. Psikiyatriye de henüz gitmedim… Yani senin anlayacağın biz gebeliği zor geçirecek olanlardanız. Bari bunları düşünüp kendini yıpratma. Stres daha çok zarar veriyormuş. Ben cinsiyetini bile öğrenmiyorum şimdi, istemiyorum öğrenmek. Çünkü öğrenirsem bir sürü eşya alacağım, bir sürü hazirlik yapacağım. Ama o beni bırakıp giderse, o eşyalar o hazırlık… Düşünmek bile istemiyorum sonum olur. Bu yüzden her gün son günmüş gibi mutlu geçirmeye çalışıyorum. Sende dene bunu.