gizem9895 Badeveannesi ben oraya randevu aldığımda asistanlar muayene ediyor uzman doktorlar polikliniğine inmiyor diyorlar siz uzmanlara mi muayne oldunuz bende ozhan hocaya almıştım asistanlar vardı hep
Maryhoney -irem123- bilmiyorum herkes kötü diyor gibi ama etlik şehir hastanesi inci Kahyaoğlu takipliyim 21 haftadayim memnunum zaten doğuma hangisi denk gelirse o girecek devlette hoca seçme şansın yok o yüzden o anki şansın önemli doğum sırasında yani