Selma15 Bana da aile hekimim Beta degerin 6bin olunca bebek gözükür o zamana doktora gidersin dedi. Etimesgut devlete gittim doktor beta bakalım dedi 5980 çıktı doktor, 2 hafta sonra gel bu bebek gözükmez hem kalbini de dinleriz ,dedi. E dedim belki bos gebelik belki kimyasal… 6bin de gözükür dediler,dedim. 6bin değil ki 5980 ,2 hafta sonra gel dedi yolladı. Ertesi gün özele gittim gayet de net kesem gözüküyordu 5 gün sonra da kalp atışı dinledim. Çok sinir bozucuydu bir daha gitmedim.