@Premsesko tansiyonum ilk 14 , 15 seyrediyordu bi gün aniden 16 oldu tansiyon ilaci verildi tekrar düşmeyince magnezyum adlı serum verildi ve acilen yasadigim sehirde kuvez olmadigi icin ankaraya sevk edildim orda 2 hafta yoğun bakımda yattim bu sırada sürekli olarak takiplerim tansiyonlarim ve bebek gelişimine bakıldı doğuma girmeden 2 kez daha magnezyum aldım ve 28 haftalik acil sezeryan oldum