Mineartcc canım preglamsi de mide üstünde ağrı, düşmeyen 14 15 ve üzeri tansiyon, Aşırı ödem, gözlerde bulanık görme bunlar bende olanlardı. İdrarda protein kaçağı hastanede öğrendim. Zaten yatışım oldu hemen. hastanede 1 hafta yattım. Erken doğum yaptım. Çünkü bende bebeğimde riske girmemesi için sezeryan şarttı. Doğumdan ancak 1 2 hafta sonra düştü. Yoksa doğum olana kadar düşmedi tansiyonum.