gncglozclk cerenumay2024 yorgunluktan diyorlar da bence de dedın gıbı bası sol kasıgımın orda bence ondan
Bilinmiyor-1234 cerenumay2024 bir türlü gidemedim acil acaba idrar testi yapıyor mu yada sağlık ocağına mı gitsem
NoNameee Bilinmiyor-1234 ben doktoruma danışıp içtim hala da içiyorum bir bardaktan fazla içmeyin şekeri yükseltir
NoNameee 5314 bir yemek kaşığı dut kurusu 1 buçuk su bardağı suya koy kaynayınca 5 dk demlensin içebilirsin her akşam
Bilinmiyor-1234 NoNameee zaten günde 1 bardak öneriyorlar bnde alim başlıyıö zaten gebeler içiyr bir zarar olmaz ilaç değil sonuçta
Crazy06 cerenumay2024 canım benim hamilelik basından beri idrar enfeksiyonu var şaşe kullanıyorum hep tekrarlıyor korkma bi sorun olcagını sanmıyorum