Kızlar merhaba 30+4 . Haftadan merhaba bugün doktora gittim aşırı derecede kasık ağrım vardı ve genital bölgede enfeksiyon çıktı. Doktorum tedavi edicez eğer iyleşmezse erken doğuma sebebiyet verebilir dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı çok endişeliyim. Ne olur yazın:/