Btlbet Bugun testin sonucu cıktı yuksek geldi.doktor gen testi istedi yaptırdık.yastan dolayı genelde cıkıyormus ama cok canım sıkıldı.ıns birsey cıkmaz
muzisderler Btlbet yaşın etkisi büyük ama içini ferah tutun sonuç gelmedim üzülmeyin bebişlerimiz etkileniyor
Melekprenses Btlbet 35 yaş üstü risk zTen direk çıkıyor ama onunda siniri varmış benim doktorum öyle demişti 36yasinda hamile kaldım 2li test yaptırdım doktorum yaştan dolayı risk çıkacak demişti sonuçlar çıktı risk vardı ama önemli değil yastan dolayı demişti sizinde öyledir umarım.
Minikkimyager Btlbet bı tanidigimin karnından sıvı bile aldılar o derece ama Allah’ın işi ki çocuk turp gibi doğdu .içinizi ferah tutun sağlıkla dogurun .tedbiri elden birakmamakta fayda var tabi
Mucizem_m30 Btlbet 2 test sonucu kaç günde çikti bende 6 aralık kan varmiştim 15 gün sonra gel dedi doktorum 15 günde mi çıkıyor acaba
3438FG Btlbet Lütfen şimdiden modunuzu düşürmeyin. İkili test kesin tanı niteliği taşımaz. Genetik testiniz %90 doğru sonucu verecektir. Belkide sonucunuz temiz gelecek hiç canınızı sıkıp strese girmeyin.
Btlbet Melekprenses ben 38 yasındayım .ıns oledir .cunku bu zamana kadar 3 aylık bebis ense kalınlıgı buryn kemigi olcmuslerdi bisey olsa sanki orda gözükürdü diye düsünüyorum
Nesaras Btlbet ben ikili testten önce gen testi yaptırmıştım çünkü dolar bazlı ödeme alındıgı için erken yaptırdım hemde yaşım 30 ve değerin yüksek çıkacağını düşündüm şüphe olarak da yüksek çıktı oranı hatırlamıyorum . Doktorum gen testine yaptıralım dedi ben erken davranıp yaptırdım dedim ve gen sonucum tertemiz geldi . Seninde öyle olacaktır inşallah kalbini ferah tut
Guzelanne00 Btlbet benim de yüksek çıktı çok kötüyüm ınanın bır annenın helede hamıleyken böyle şeyler yapması çok çok zor rabbım evlatlarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 😫 yüksek risk çıktı benımde pappa beta hcg fılan dna verdım 2 gündür sonuç yüregım ağzımda bekliyorum 😟😣
Btlbet Guzelanne00 bende düşük risk cıktı ama ınanın bunları hic yasamasaydık ama yasıcakmısız demekki.ıns bebeklerimiz saglıklı olur tek duam
Nmyyy Guzelanne00 bende de yüksek riskli çıktı fetal dna yaptırdım bekliyorum inşallah güzel hayırlı haberler alırız
Hilalrkn Ah bende 4lüden muzdaribim. 2li normal cikmisti 1:1500 dü. 4lü bi geldi 1:20. Dünyam başıma yıkıldı resmen… Genetik test yapıldı, detaylı ultrasonda bisey çıkmadı ama 2 günde omrumden omur gitti. umarım hepimiz güzel sonuçlar alırız 🙏
Btlbet Hilalrkn ıns hepimizin bebekleri saglıkla doğar allahım🙏nie bole oldu ben anlamadım son zamanlarda cok cogaldı bu durum.onceden bole gen testi mi vardi ya
Hilalrkn Btlbet inşallah 🙏 İnsan ister istemez bu iş ticarete mi döndü diye düşünüyor. Çünkü ilk hamileligimde sadece 2li test yapılmıştı ve risk yoktu. İkinci hamilelikte 2 li test yapıldı risk yoktu ama 4 lü test bi yapıldı dünyam tersine döndü resmen