Keremasaf1 Ümraniye çalmak erdem hastanesinde yaptırmıştık. Profesör erkek bir hocaydı ismini şu an hatırlayamadım. Sürekli hastanede olan bir doktor değil bazı günlerde geliyordu. Yanlış olmasın 400 ya da 450 tl falandı sanırım fiyatı da. 37 haftalığız şu an üstünden zaman geçtiği için doktorun ismi ve fiyatı tam hatırlayamadım o yüzden. Ama çok memnun kalmıştık. Bir de uygun yapan yerlerde radyoloji uzmanı yapıyormuş diyorlar. Güven vermeyebilir demişti normal takibimi yapan doktorum. Perinatoloji uzmanı olmak için tıp ve kadın Doğum uzmanlığı üzerine 4 yıl daha okuyorlarmış. O yüzden o doktorlar pahalıymış. Radyoloji uzmanının baktığı yerlerde ucuzmuş. Araştırırken öyle okumuş ve duymuştum bir çok yerden.