Selale_bati kilo ve boy belirli bi haftadan sonra tamamen genetik faktörlere göre ilerler. Zayıf doğan sağlıksız olur diye bir şey asla söylenemez. Bir bebek 3500gr doğsa bile kakasını çişini yaptıktan sonra 200-300gr kaybeder :)
Eğer doktorunuz kilosu iyi diyorsa kimseyi dinlemeyin. Benimde 32+4te 2kgydi. Sizinkinin kilosu şuan gayet iyi cılız bi bebek değil