Selale_bati çevrendekiler doktormuymus acaba bosversenee minyon küçük ve sağlıklı bi bebişim olucak benim dokotrum gayet normal olduğunu soyluyo de geç, banada diyolar gayet normal minik bi bebişim olucak benim sağlıklı olsun yeterki diyorum sende sağlıklı olmasını kilosundan önde tut bence